Gepubliceerd opdonderdag 27 okt 2022 om 09:19
Klanten bij Fluvius, die vrezen dat zij zonder verwarming zullen vallen tijdens de winterperiode, kunnen vanaf 1 oktober 2022 bij het OCMW/Sociaal huis een aanvraag doen voor minimale levering aardgas of elektriciteit via exclusief nachttarief. Het OCMW zal dan onderzoeken of je in aanmerking komt.
Voor wie?
- Je bent klant bij Fluvius, en betaalt vooraf via Prepaid (vroeger budgetmeter);
- Je verwarmt op aardgas, of op elektriciteit via exclusief nachttarief;
- Je komt in aanmerking voor aanvullende steun bij het OCMW van Oostrozebeke.
Hoe werkt het?
- Tussen 1 november 2022 en 31 maart 2023 laadt het OCMW twee keer per maand voor jou een bedrag op. Deze opladingen helpen je om niet zonder verwarming te vallen.
- Dit bedrag is goed voor 60% van het gemiddeld verbruik, en garandeert dus een minimaal comfort, de hele winter door.
- De hoogte van de tussenkomst hangt af van het type woning.
Meer info:
- Neem contact op met sociaalhuis@oostrozebeke.be – 056 67 11 50
- Via de website:
- Stel uw vraag aan de overheid: Bel gratis 1700