Dienst financiën

Sinds 1 januari 2010 is de dienst financiën een geïntegreerde dienst. Ze werkt voor de gemeente en het OCMW. Deze dienst helpt u met al uw financiële vragen over de opmaak en uitvoering van het budget, boekhouding, gemeentebelastingen en andere invorderingen.  

Vanaf nu kan u, als leverancier, ook facturen sturen naar de gemeente en het OCMW van Oostrozebeke via Open Peppol – Mercurius (XML-formaat).

Is het mogelijk om uw digitale facturen te versturen naar:

Overheden worden aangemaand geen papieren facturen meer te ontvangen. Er worden gratis informatiesessies georganiseerd.

Meer informatie vind je op https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers.

Graag steeds alle aanmaningen sturen naar financien@oostrozebeke.be om een vlotte behandeling te bekomen.

Vermits de facturen via e-mail automatisch doorgestuurd worden naar Arco (beheer van informatiestromen) voor optische lezing, kunnen wij geen linken in mails verwerken naar allerlei locaties om facturen op te halen.

Ons systeem doet dat niet en dan vloeit daar ook geen verwerking of betaling uit voort.

Je kan bij ons terecht voor

Contacteer ons

Ernest Brengierstraat 6
8780 Oostrozebeke
financien@oostrozebeke.be
056 67 11 24
056 67 11 27

Openingsuren

  • Zondag Gesloten
  • Maandagenkel op afspraak
    enkel op afspraak
  • Dinsdagenkel op afspraak
    enkel op afspraak
  • Woensdagenkel op afspraak
    enkel op afspraak
  • Donderdagenkel op afspraak
    enkel op afspraak
  • Vrijdagenkel op afspraak
    enkel op afspraak
  • Zaterdag Gesloten
Deel deze pagina
Afdrukken